Fællesudgifter

Nyt fra bestyrelsen - Oprettet d. 16-03-2009.


Betaling af fællesudgifter

Betaling af varme og fællesudgifter skal ske til Ejerforeningen Klintegaardens bankkonto således at bestyrelsen på den 3. bankdag kan registrere indbetalingen.


Med opsigelsen af kontrakten med JES ejendomsadministration blev der lidt ”flimmer på skærmen”, hvilket vi ser som årsagen til at indbetallinger for jan./feb. og marts langt fra har levet op til den rettidige indbetalingsdato.

Det medførte megen arbejde med at ringe og sende rykker- skrivelser til en del ejere, for at inddrive de skyldige beløb.

Men nu er PBS kommet op at køre, og det betyder at med opkrævningen for april måned kan alle gå i banken og bede banken overføre pengene...

... og samtidig sikre at de fremtidige betalinger sker automatisk via PBS.

Herefter kan alle holde ferie, pleje evt. sygdom eller lige nu nyde foråret uden at bekymre sig om betaling af udg.til varme og fællesudgifter.


På forhånd tak!
Hilsen
Bestyrelsen

 
Lav din egen hjemmeside med mono.net