Ny administrator

Nyt fra bestyrelsen - Oprettet d. 02-12-2008.
Århus 2. december 2008

Betaling af fællesudgifter i december.

Ejerforeningens bestyrelse har desværre set sig nødsaget til at opsigesamarbejdet med JES Ejendomsadministration pr. 31. December 2008. Årsagen er, kort fortalt, at JES Ejendomsadministration ikkeumiddelbart kunne udrede vores indestående på ca. 700.000 kr., så detkunne overflyttes til en højere forrentet bankkonto, som det blevbesluttet på generalforsamlingen i april.

Heldigvis er vores penge efter en lang og sej kamp nu sikret på ensådan konto i Andelskassen, men den pludselig ændring iadministrationsordning har betydet, at du i december har modtaget etindbetalingskort, som vi må bede dig om at betale manuelt ipengeinstitut eller via netbank.

Ved betaling af fællesudgifter for december kan du, hvis det ønskes,oprette en ny betalingsservice med det PBS-nummer, der fremgår afindbetalingskortet.
Bestyrelsen er tæt på at have detaljerne i en ny administrationsordningpå plads, og vi udsender umiddelbart efter bestyrelsesmødet 16.december informationer med telefonnumre og adresser.

Bestyrelsen skal beklage det ekstra besvær, som ejerne er blevet pålagther i december, men vi har først og fremmest bestræbt os på at sikreejerforeningens formue, som i en periode syntes at føre en megetusikker tilværelse.

Redningsaktionen er lykkedes, og vi håber på jeres velvilje.

Med venlig hilsen
Bjarne Ravn, formand
 
Lav din egen hjemmeside med mono.net